Flanco Retail – compania românească prezentă pe piața autohtonă din 1994 – lansează serviciul de livrare la EasyBox, la nivel național.
Serviciul de livrare la EasyBox presupune livrarea produselor comandate de pe site-ul flanco.ro la una dintre cele 600 de locații EasyBox din țară. În categoria produselor care pot fi livrate în aceste locuri se încadrează electrocasnicele mici, de tipul celor pentru bucătărie, de îngrijire personală, dar și produse precum laptopuri, tablete, smartphone-uri, căști, sau aparate foto. Acestea se regăsesc pe site-ul flanco.ro, optimizat, astfel încât clienții să găsească ușor produsele de care sunt interesați.
Cu serviciul de livrare la EasyBox, Flanco vrea să aducă un plus de accesibilitate clienților, aceștia nemaifiind condiționați de curier și de orarul de livrare. În plus, se evită astfel și supraaglomerarea companiilor de curierat și eventualele întârzieri la livrare. Clienții din București care plasează o comandă pe site-ul flanco.ro, până la ora 13:00, beneficiază de livrare la EasyBox în aceeași zi.
Comanda se plasează prin intermediul site-ului flanco.ro. Astfel, după ce este selectat produsul, la metoda de livrare se optează pentru „ridicare personală” și se alege de pe harta interactivă cel mai apropiat EasyBox. După plasarea comenzii, clientul este anunțat printr-un SMS de când va putea găsi coletul la locul selectat, alături de intervalul orar în care comanda sa poate fi ridicată.
„Pentru clienții noștri, la fel ca pentru noi, timpul este o resursă prețioasă. Cu serviciul de livrare la EasyBox, clienții își pot achiziționa produsele dorite, fără a fi condiționați de sosirea curierului. Au site-ul la un click distanță, iar EasyBox-ul la câțiva pași”, declară Dragoș Sîrbu, CEO-ul Flanco.
Un alt beneficiu pe care îl aduce livrarea la EasyBox este reprezentat de siguranță – recepționarea produsului petrecându-se fără vreo interacțiune cu alte persoane.
„Siguranța este în continuare cuvântul cheie, atunci când ne gândim la acțiunea de a cumpăra un produs, fie că este alimentar sau non-alimentar. Vom merge pe acest principiu cât va fi nevoie, astfel încât clienții noștri să nu aibă niciun motiv de îngrijorare atunci când vor să plaseze o comandă”, adaugă Dragoș Sîrbu.