Simpli, aplicația care promite persoanelor active să le facă viața mai simplă prin integrarea într-un singur loc a căsutelor de email și a celor mai importante functionalități de organizare a activităților zilnice, și-a făcut recent debutul oficial. Pornită de la ideea câtorva români, Simpli a fost extrem de apreciată și de descărcată de persoane din România, Statele Unite ale Americii, Portugalia și Țările Baltice.
Dezvoltarea Simpli a pornit din dorința de a centraliza într-un singur loc informațiile digitale esențiale pe care le deținem și care se înmulțesc în mod continuu. Astfel, aplicația afișează în timp real, într-o singură interfață, mesajele de email de pe conturi multiple, notificările referitoare la următoarele întâlniri din calendar, notițele și proiectele ce trebuie îndeplinite din lista de activități. Posesorii de iOS și în curând cei de Android pot astfel accesa rapid informațiile și le pot gestiona dintr-o singură interfață simplă, intuitivă și plăcută.
“Ideea Simpli a venit din nevoia noastră de a ne facilita munca în contextul aglomerării tot mai accentuate cu mesaje de email, responsabilități, termene limită, la care de multe ori riscăm să le pierdem șirul.” spune Simina Mut, cofondator Simpli.“Aplicația integrează atât activitățile din viața profesională, cât și pe cele din viața personală, astfel încât la finalul fiecărei zile să putem urmări ușor de pe mobil lucrurile pe care le-am finalizat și cele care urmează a fi făcute.”
Prima variantă de test a aplicației Simpli a fost lansată în luna iulie a anului trecut, iar după doar câteva luni, echipa Simpli a publicat în AppStore prima formă oficială în afara programului de testare. Versiunea actuală, lansată în ianuarie 2016, are multiple funcționalități, printre care și centralizarea tuturor conturilor de email (Gmail, Yahoo, Outlook, Imap) ale utilizatorului. Mesajele pot fi urmărite în mod separat sau integrat, în funcție de preferințele fiecărei persoane. Conectarea se face în cloud, astfel încât utilizatorii pot accesa Simpli de pe orice dispozitiv mobil pentru a verifica sau recupera datele.
Alte functionalități ale aplicației Simpli permit interconectarea calendarelor, etichetarea mesajelor de email, notițelor sau listelor de activități cu așa-numitele tags – “etichete” care sunt comune pentru toate tipurile de informații, astfel încât ulterior regăsirea lor să fie mult mai facilă.
“Diferențiatorul nostru principal, și anume gestionarea dintr-un singur loc a conturilor de email, alături de notițe și liste de activități, credem că este suficient de puternic pentru a ne asigura în scurt timp o bază solidă de utilizatori.” adaugă Simina Mut.
Aplicația a beneficiat în perioada de testare de feedback din partea a sute de utilizatori. Printre cele mai apreciate au fost interfața prietenoasă și ușor de utilizat, design-ul și posibilitatea de a crea repede și fără mult efort, într-un singur loc, diverse notițe, liste și mesaje.